neljapäev, 26. märts 2020

distansõppe

  • Praegu on kõik suhteliselt lihtne olnud ja hästi läinud.
  • Olen kõikide ülesannetega hakkam saanud.
  • Mul kulub vähem aega kui koolis  
  • praegu pole probleeme väga olnud.
  • Edusamme pole praegu olnud väga.
  • tv ülesanded ja õpiku on olnud parem teha kui arvutis.
  • mul pole olnud ühteki keskkonda, mis oleks olnud ebasobilikud.
  • Olen väga hästi saanud hakkama ajaplaneerimisega ja enesedistsipliiniga.
  • Praegu ma ei tea mida võiksid õpetejad teisiti teha.
  • Kujutiste tulemus päringule arvuti oppe

1 kommentaar:

  1. Aitäh arvamuse eest! Tekstis mitu väga ilmset kirjaviga, sa vist ise ei lugenud oma teksti. Pildi allikale või autorile on vaja viidata ja tekstis tuli midagi kujundusega esile tuua. Aega kulub sul ilmselt vähem seetõttu et teed asju formaalselt ja mitte väga põhjalikult - nagu näitab ka see postitus. Võiksid siiski rohkem pingutada ja aega õppetööle pühendada.

    VastaKustuta