kolmapäev, 11. detsember 2019

Programmeerimine

Mulle programmeerimine meeldib ja ei meeldi ka, sest oleme seda juba peaaegu iga tund teinud. Võiksime edaspidi natukene vähem programmeerida. Ei tea kas programmeerimine on vajalik või ei ole vajalik informaatikas, aga ma pigem arvan, et on rohkem vajalik. Programmeerimine on pigem kerge minu jaoks ja ma saan hästi aru programmeerimise teemadest. Programmeerimine on huvitav, väga kasulik ja vaheldusrikas ja vägagi tasuv. Ma arvan, et minust ei võiks saada programmeerija, aga tundub põnev kui saaks. 

Kui ma teeksin arvuti mängu siis teeksin selle roblox surf-ist mangu versiooni, milles oleks rohkem valikuid ja paremad graafikud.

Pildiotsingu programmeerimine tulemus
https://stardi.inspiratsioon.ee/portfolio-item/programmeerimine/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar